"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

czwartek, 25 marca 2010

34. Wiosenna wymiana ATC u Anek73

Jakiś czas temu zapisałam się u Anek73 na wiosenną wymianę ATC tu
Jakoś tak z początku nie chciało mi się za nie zabrać, później wyskoczyło zawsze coś innego... no ale dzisiaj mogę już pokazać moje ATCiaczki. 

Ania podała trzy tematy:
1) Wiosna, ach to Ty!
2) AB OVO...
3) Być kobietą


No nie powiem.. miałam trochę problemów z ostatnim tematem :), ale jakoś wyszło. ATCiaków trzeba było zrobić po 3 sztuki. Ja zrobiłam po 4, bo jeden zawsze zostawiam dla siebie :)


Tak wyglądają moje ATCiaczki wszystkie razem


Wiosna, ach to TY!


AB OVO...


Być kobietą



***

Dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądają i zostawiają komentarze za ciepłe i miłe słowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz