"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

środa, 3 marca 2010

22. ATCiakowe środy #8 Karta/karty

Zrobiłam kolejnego ATCiaka na środowe wyzwanie #8 Skrapujących Polek pt. "Karta/Karty", ale z racji braku dostępu do aparatu (wyładowały mi się akumulatorki, a mam niestety tylko dwa :( ) nie zdążyłam zrobić i przesłać fotek do północy :( chlip.. chlip.. chlip...  Co nie co podładowały mi się teraz więc pstryknęłam mojego ATCiaczka.  Temat, który chodził mi po głowie a związany z kartami (nie tylko tymi do grania) nasuwa się chyba sam....

 
  


6 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę, spaźnione prace też zamieszczamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego wszystkiego nie napisałam że świetna interpretacja tematu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. no i proszę!
    jeszcze jedno podejście interpretacyjne.
    jakie smutne... takie życie...


    podziwiam pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne ujęcie tematu... nieco smutne ale i tak bywa w życiu... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog. Będę odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń