"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

poniedziałek, 8 marca 2010

26. Kolejne wyzwanie... tym razem Art Piaskownicy

Nie miałam ostatnio zbytnio czasu, by coś napisać dlatego teraz nadrabiam :)

Znalazłam na Art Piaskownicy wyzwanie monochromatycznie #7 zaproponowane przez Kobens. 
Otóż.. trzeba nadesłać swoje prace w kolorze FIOLETOWYM :) Prawda jaki ładny to kolor?! :)

No więc w zeszłym koleżanka poprosiła mnie bym zrobiła dla niej kartkę na urodziny dla koleżanki. Miała być dość wyzywająca... reszta dowolna.... Wyszła taka....

 
  
Dodatkowo w tym samym czasie zrobiłam parę szkicowników  m.in. w kolorze fioletowym, jeden nawet zwinęła mi córka. Ten, który trafił do niej był wielkości zeszytu B5, Dwa inne to kwadraty (15x15 cm)

 Na tym szkicowniku zostało jeszcze zamieszczone imię mojej córki. Jak znajdę jutro chwilkę czasu to pstryknę jeszcze jedno zdjęcie i je tu podrzucę.

A to dwa kwadratowe szkicowniki

 


1 komentarz:

  1. Bardzo pomysłowe prace :) Nie dziwię się, że córka sobie przygarnęła jeden ze szkicowników ;) Fiolet to zdecydowanie jeden z najładniejszych kolorów, przynajmniej dla mnie :)
    Cieszę się, że wzięłas udział w wyzwaniu
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń