"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

wtorek, 17 maja 2011

162. Frywolone karteczki...

Czasami zdarza mi się popełnić takie frywolne karteczki. W zależności od osoby, dla której robię takie karteczki, od jej poczucia humoru,  różne rzeczy się na niej znajdują. Często wypytuję osoby, które zamawiają takie karteczki jakie są te osoby, którym się wręcza te karteczki. Tym razem dwie karteczki dla dziewcząt. 

Pierwsza tylko ze zdjęciami, nad wyszukaniem których posiedziałam troszeczkę, by były w miarę odpowiednie do tekstów załączonych do nich. 




 Druga natomiast karteczka za piórkami ma schowaną "niespodziankę" :)))






3 komentarze:

  1. Ufff,,aż mi się gorąco od tej karteczki zrobiło. Świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba jakaś opóźniona jestem....
    gdzieś mi się zgubił Twój link...
    piękne karteluchy :)nie... boskie :D

    OdpowiedzUsuń