"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

środa, 11 maja 2011

161. Witaj Maleństwo

Jakiś czas temu moja przyjaciółka poprosiła mnie o zrobienie karteczki z gratulacjami z okazji narodzin dziewczynki - Zosi. Miała iść w odwiedziny do znajomych i chciała im wręczyć karteczkę. Spodobała się jej jedna z moich wcześniejszych karteczek z misiem, które robiłam na roczek. Więc wyszła taka oto karteczka :)



Papiery wiadomo z ILS, stempelek "Witaj Maleństwo" od Ewy - Efinki, plus inne dodatki
.

3 komentarze:

  1. Przepiękna:)Cieplutko i wiosennie pozdrawiam oraz posyłam moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, taka słodka, cukierkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, najbardziej podoba mi się nosek misia :).

    OdpowiedzUsuń