"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

poniedziałek, 9 maja 2011

154. Karteczkowa wymianka w Szufladzie.

Mam ostatnio straszne zaległości w publikowaniu zdjęć na blogu, więc i tym razem z dużym poślizgiem pokazuję karteczki z wymianki karteczkowej w Szufladzie. Karteczki, jakie zrobiły inne dziewczyny można zobaczyć w podsumowaniu w Szufladzie

W wyzwaniu trzeba było przygotować 5 karteczek:
1/karteczka wielkanocna
2/karteczka narodziny dzieciątka /dla chłopca lub dziewczynki/
3/karteczka z akcentem /walentynkowa,ślubna,dużo miłości;) /
4/karteczka na święta Bożego Narodzenia
5/dowolna karteczka, /kwiatowa/

Ja przygotowałam takie karteczki dla Gosi - Jaspisowej:





 Dla mnie przygotowała karteczki Iza - Izara


a w jednej z nich znalazłam takie oto śliczne kolczyki... niestety zdjęcie nie wyszło mi zbyt ostre :(


1 komentarz: