"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

środa, 11 maja 2011

159. Urodzinowo...

Mama mojej przyjaciółki miała przed świętami urodzinki i zostałam poproszona o zrobienie dla niej karteczki urodzinowej w wiosennych kolorkach. W łapki wpadł mi papier DCWV The Pocket full of Posies wygrany w candy w Craft4You. Jak go zobaczyłam, to nie mogłam się oprzeć i pocięłam go na poniższą karteczkę. Wykrojniki Marianne Design ze ScrapPasji. Kwiatek osobiście ręcznie robiony na szydełku, pozostałe kwiatki z giełdy kwiatowej i hurtowni.



Poza tą karteczką, moja przyjaciółka zamówiła dla siebie nietypowe jajo na Wielkanoc. Nietypowe, bo w postaci koszyczka. Widziała jeden w brązowym kolorze, a że lubi zielony kolor, więc zażyczyła sobie w zieleni :)

Tak prezentuje się zielony koszyczek :)





2 komentarze:

  1. Urocza kartka, pięknie skomponowane kolorki, jednym słowem CUDO !!!
    Karczochowe koszyczki też są śliczne i taka fajna odmiana w tej technice.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, ja również uwielbiam zielony kolor i dlatego jeszcze bardziej mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń