"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

niedziela, 14 lutego 2010

11. Walentynkowo... wyzwanie Skrapujących Polek

W czwartek zarwałam nockę, bo mojej córce "przypomniało się" ok. godz. 23,00, że w piątek w szkole mają walentynki i generalnie mogłaby obdarować parę osób karteczkami. Tym bardziej, że w szkole mieli Pocztę Walentynkową. Więc cóż miałam zrobić :) Zakasałam rękawy i do 4.00 (a może i ciut później) zrobiłam 8 kartek dla jej koleżanek i kolegów. Może nie wszystkie są rewelacyjne, ale obdarowane osoby baaardzo się z nich ucieszyły i to mnie usatysfakcjonowało. Nie wiem czy Wam się one też podobają. Proszę o ewentualne komentarze :)


Oczywiście dodatkowym  bodźcem było wyzwanie ogłoszone prze Polki scrapują na kartkę z sercem z okazji walentynek. Postanowiłam spróbować swoich sił i wystawić swoje prace.

Tak więc zaczynam od tych najwcześniej stworzonych:
Wykorzystałam w nich m.in. tusze i stemple Walentynkowe zakupione w sklepie Latarnii Morskiej (scrap.com.pl)

 
  
  
  
  
  

a tę kartkę dodatkowo zrobiłam dla córki, która pojechała na ferie i dopiero dzisiaj miała przykazane otworzyć kopertę :) Zobaczyła kartkę, więc spokojnie mogę ją już pokazać tutaj :)
do jej wykonania wykorzystałam papier Dovecraft Fantasy zakupiony w sklepie artystyczny.com
oraz tusz brązowy z Latarni Morskiej (scrap.com.pl)



Zrobiłam tez dwie takie.. no cóż.. nietypowe (nie czerwone), ale w moich ulubionych kolorkach. Pierwszą już wcześniej zamieściłam w jednym poście.

 
  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz