"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

czwartek, 4 lutego 2010

8. Komunijnie.... cd.

Poproszono mnie ostatnio o zrobienie dwóch wzorów zaproszeń komunijnych dla chłopca... ze zdjęciem... Oczywiście.. jeszcze nie wiadomo czy jakiekolwiek zamówienie dostanę.. ale.. jak się czegoś nie zrobi, to i efektów nie będzie.
Tak więc dałam takie dwa wzory i teraz czekam na odzew i decyzję.....

 w moich kolorkach czyli ciut beżu, ecru

no i coś na niebiesko....

3 komentarze:

  1. Wspaniałe,bardzo mi się podobają!!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zaproszenia zrobilas, ja zwolenniczka wszelkich brazow, bezow i kremow pewnie wybralabym to pierwsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny. Wasze komentarze podnoszą mnie to na duchu :)

    OdpowiedzUsuń