"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

środa, 17 lutego 2010

16. Urodzinowo...wg cardmapki #26

Miałam zrobić przyjaciółce na urodziny jakąś ładną podłużną, elegancką karteczkę, gdy znalazłam cardmapkę #26 Peninii dla scrapmapek i już nie byłam taka pewna, czy chcę zrobić akurat podłużną, czy też może skusić się na kwadratową na wzór mapki Peninii.
Tak więc parę dni zeszło mi na zastanawianiu się, czy zmierzyć się z cardmapką, czy tez nie. W końcu górę wzięła myśl, że przecież mogę spróbować :) i chyba nic się nie stanie :) najwyżej mi coś nie wyjdzie.

Z moich zmagań wyszła taka oto karteczka (kolor najbliższy oryginałowi jest na pierwszej fotce)


2 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w zabawie ScrapMapkowej w imieniu swoim i załogi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. puk puk
    Witaj w blogowym świecie :)
    Będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń