"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

poniedziałek, 15 lutego 2010

12. Album dla...

No właśnie.... dostawałam zlecenia na różne albumy, ale były to przeważnie urodzinowe, ewentualnie ślubne. Teraz dostałam zamówienie na album dla ... księdza, a konkretnie na jego 26 urodziny. Wytyczne były tylko takie, by na okładce były zamieszczone jego pasje (boks, piłka nożna, a w szczególności klub Górnik Zabrze). Dodatkowo zamówiono też koszyczek z 26 kwiatkami z bibuły - wytyczne... ma być biało-niebieski i mają to być lilie. Z racji tego, że nie robiłam do tej pory bibułkowych Lili... dużo czasu spędziłam na wertowaniu stron internetowych w poszukiwaniu instruktażu jak zrobić lilie, ale niestety nie do końca mi się to udało, bo jak już znalazłam, to okazało się to mało czytelne. W końcu kupiłam książkę "Kwiaty z bibuły" i częściowo posiłkowałam się tamtejszym zdjęciem jak zrobić lilie, ale przede wszystkim zdjęciami oryginalnych kwiatów. Mnóstwo czasu zajęło mi zrobienie samych pręcików do kwiatków, reszta poszła "w miarę" szybko Mam nadzieję, że spodoba się Wam efekt mojej pracy :)
Dziś właśnie odebrano ode mnie zmówiony album i kwiatki, więc moge to już pokazać :)

Niestety nie robię albumów jak większość scraperek. Nie "dorosłam" jeszcze do tego poziomu :) Moje albumy mają w środku białe gładkie kartki poprzekładane kalką. Do tego narożniki są wycięte dekoracyjnie dziurkaczami. Przeważnie okładki są obciągnięte rożnym materiałem (w zależności od weny twórczej).


Oto prezent dla księdza - album i koszyk z kwiatkami 

przód

druga strona przodu
 

druga strona tyłu
tył

środek
 


no i wspomniany już koszyczek z bibułkowymi liliami i różyczkami

 
 


Robiąc ten koszyczek, wiem już na przyszłość, że muszę spróbować robić kwiatki z grubszej bibuły....
Mam nadzieje, ze wtedy będę w 200 % zadowolona z efektu :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz