"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

czwartek, 4 lutego 2010

6. Candy, candy i już po losowaniach...

Nie zaglądałam ostatnio na bloga no i umknęły mi losowania candy u A...Nulki i Pasjonerii.
Ale by nie było... zwyciężczynią słodkości u A...Nulki została .edith, a u Pasjonerii - Aneta.
Gratuluję dziewczyny! 


Przeglądając dzisiaj i inne stronki i blogi trafiłam na blog Home and me.... a w nim mnóstwo różności. 
Mnie najbardziej spodobały się pomysły Imoen na domowe SPA. 

Dopisałam się również do kolejki po jej cudowności w urodzinowym Candy. 
Wszyscy mogą się dopisać do 20 lutego

A no właśnie,..... wypatrzyłam również śliczne Candy u K-Mai
Po jej słodkości można się zgłaszać do 27 lutego, a zaraz 28-go sprawdzić kto wygrał.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz