"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

niedziela, 17 października 2010

104. Wygrana w zagadce ...

wakacyjnej u Ani Matricarii . Jakiś czas temu Ania na swoim blogu ogłosiła wakacyjną zagadkę. Trzeba było odgadnąć jakie miejscowości znajdują się na zdjęciach umieszczonych w poście. Udało mi się wygrać :)))
Szczerze powiedziawszy zapomniałam już o tej wygranej, kiedy przyszła do mnie paczuszka. Byłam bardzo zaskoczona i zdziwiona co ona zawiera. Gdy ją otwarłam oczom moim ukazał się pięknie zapakowany woreczek, a w środku śliczna torba uszyta przez Anię, czekolada na gorąco i karteczka  :)

Baaaaaaaardzo dziękuję Aniu za tę śliczną niespodziankę :) Torba z pewnością mi się przyda :)

A oto jakie cudo przygotowała dla mnie Ania Matricaria




1 komentarz:

  1. Cieszę się, że przesyłka do Ciebie dotarła :) Czekałam na Twoją reakcję z lekkim niepokojem, bo pierwszy raz szyłam tego typu torbę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń