"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

czwartek, 30 września 2010

100. Ślubnie i candy

Dziś chciałam Wam pokazać dwie ślubne karteczki bliźniaczo podobne do siebie ze względu na kolorystykę, ale użyłam papierów z różnych kolekcji. Papiery oczywiście z ILS :)





 ***

Zapisałam się dzisiaj na Candy u Sasilli, która zaprojektowała śliczną kolekcję papierów świątecznych "Świąteczna Gospoda" dostępnych w Galerii Papieru. Sasilla prosiła, by na blogu napisać, który papier z kolekcji podoba się najbardziej, a który najmniej. Ciężko wybrać, bo wszystkie są śliczne :) Zacznę może od tego, który najmniej mnie oczarował, bo nie miałam na niego pomysłu (ale już mam :) ) chociaż kolorek jest super - chodzi o "Świąteczną Gospodę 05". Później ŚG 04. Najbardziej chyba spodobały mi się dwa papierki ŚG 01 i 03. Chciałabym aby ŚG 03 była też w kolorze niebieskim :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz