"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

środa, 4 sierpnia 2010

68. Karteczka ślubna na wyzwania :)

Hmm od czego by tu zacząć.... Generalnie powody były trzy....

1) Motyle - czyli Wyzwanie #6 w Twórczym Pokoju. Z racji tego, że lubię motylki i ostatnio zaczęłam umieszczać je na moich pracach (kupiłam sobie dwa dziurkacze :) ) postanowiłam zrobić jakąś pracę z motylkiem. Problem tylko miałam jeden... brak weny...


2) Zamówienie na kartkę ślubną - tym razem chciałam zrobić inną niż do tej pory. Pierwszy raz zrobiłam od A do Z składaczka, z którego jestem zadowolona :)) No i mam już przygotowane bazy pod inne :))

3) Wszystkiego po trzy - czyli Wyzwanie Kartki#17 Scrapujących Polek, które zaproponowała Brises.



Tak więc mając trzy powody do zrobienia karteczki ślubnej, w której wszystkiego będzie po trzy i do tego jeszcze motylki zrobiłam taką oto karteczkę, którą zgaszam na oba wyzwania.









5 komentarzy:

  1. Przecudna ta kartka. Bardzo pomysłowa i trudna do zrobienia. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zobaczyłam kartkę na SP, od razu tu weszłam Cię pochwalić - kartka robi niesamowite wrażenie!

    OdpowiedzUsuń