"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

środa, 14 lipca 2010

57. Torchę zaległości....

Witam ponownie po baaardzo długiej przerwie. Przerwa spowodowana była wpierw brakiem internetu przez trzy tygodnie (ZGROZA!), a później to kwestia wyjazdu na urlop. Niestety teraz jak pogoda dopisuje, to nie mam możliwości wyjazdu :( a jak wyjechałam, to miałam i deszczowe dni.

No ale to nic.... Teraz ze wstydem ,bo tak późno, chciałabym podziękować Joasi Kamaftut za wspaniały, cudowny, filcowy naszyjnik, który od niej otrzymałam za wygraną pracę na Scrapmapkach. Nie wspomnę już o wspaniałym kolorze naszyjnika, tym bardziej, ze jeszcze żadnego fioletowego nie miałam :) Dziękuje Ci Asiu baaardzo baaardzo gorąco.



* * *

Niestety też dopiero teraz mogę pochwalić się jedną z wymianek ATC z maja na Scrapujących Polkach.
Tematem były "Emocje", a osobą z którą się wymieniałam była Agnieszka Ona_i_ja

Moje ATC


 


A takie cudowności dostałam od Agnieszki wraz z jej ATCiakiem. Dziękuję Ci baaardzo mocno Agnieszko :) za te wspaniałości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz