"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

sobota, 3 kwietnia 2010

40. Wymiana ATC #3 "Polska Wielkanoc"

Zapisałam się na blogu Scrapujących Polek na  Wymianę ATCiakową #3 pod nazwą "Polska Wielkanoc".
Moją parą do wymiany okazała się super dziewczyna... a mianowicie Ewcia Efinka. ATCiaczka zrobiłam jak na mnie wyjątkowo szybko, nawet do wysłałam w zeszłym tygodniu, ale jakoś tak zeszło, że jeszcze nie pokazałam jakiego zrobiłam, bo czekałam na potwierdzenie od Efinki, że przesyłka do niej dotarła :), a później to już niestety pochłonęły mnie porządki przedświąteczne...

No ale nie będę się tu za dużo rozpisywać.... To jest mój ATCiak, którego wykonałam na wymiankę




A takiego ATCiaczka dostałam od Ewci (Efinki)



***

Jeśli ktoś nie wie.. to powiem, że Ewcia ma niesamowicie zdolne rączki, które robią świetne stempelki :) I ja też takiego jednego dostałam :)


Oooo pochwalę się.. a co! :)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz