"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

wtorek, 13 kwietnia 2010

45. Ach... co to był za ślub....

Moja przyjaciółka miała już parę lat temu ślub cywilny, potem wyjechała za granicę. Teraz postanowili wziąć ślub kościelny w Polsce połączony z chrztem swojego syna. Poprosiła mnie o zrobienie zaproszenia na ślub, wizytówek na stoły dla gości i etykiet na butelki. Miałam się czym zająć w ostatnim czasie :)))).

Zdjęcie zaproszenia już wcześniej pokazałam, ale i tu pokażę jeszcze raz...


wizytówki na stoły





zawieszki na butelki



Zrobiłam jeszcze podziękowanie dla mam w tubach i dla świadków w rulonach, ale nie zdążyłam zrobić zdjęć. Przyjaciółka obiecała mi, że pstryknie parę fotek, to jak dostanę je, to jeszcze je tu dołączę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz