"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

czwartek, 3 marca 2011

119. Urodzinowa dla ciotki :)

Nie pamiętam już, na którym blogu zauważyłam takie śliczne serduszko z kwiatkami i postanowiłam je sama zrobić. Zrobiłam jedną wcześniej, małą zieloną z podobnym serduchem z kwiatkami, ale niestety nie zdążyłam zrobić jej zdjęć, jak powędrowała do zamawiającej osoby. Ponad to zrobiłam jeszcze pudełko z różą i 13 dużych róż z bibuły i to niestety też nie zdążyłam obfocić :(

No, ale by mieć jakąkolwiek "pamiątkę", że zrobiłam taką karteczkę z kwiatowym serduchem zrobiłam karteczkę na urodziny ciotki :)


4 komentarze:

  1. Serduszko rzeczywiście świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka...wspaniałe kolorki:)
    Dziękuję z całego serca za odowiedzinki na blogu oraz miłe słowa,które są balsamem dla mej duszy...posyłam moc uścisków i buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł, kartka wygląda super :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na bloga Craft4You na wyniki Expresowego Candy:)
    pozdrawiam serdecznie,
    Asia,
    www.craft4you.pl

    OdpowiedzUsuń