"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

środa, 23 lutego 2011

115. Urodzinowy składaczek

Dawno nie zamieszczałam żadnych nowych karteczek, ale postaram się teraz nadrobić wszelkie zaległości.
Oczywiście w tak zwanym "między czasie" wyszło trochę karteczek, świątecznych wstążkowych bombek-karczochów, które nie będę teraz w lutym prezentować, poczekam z tym do przyszłych świąt :)

Prezentację zacznę od kartki dla mojej mamy z okazji jej urodzin. Kartka jak i prezent były wspólne w innymi członkami rodziny. Treść samych życzeń (nie cytatów) to twórczość mojej córki. Ja przeważnie robię karteczki, a córka wymyśla wierszyki, życzenia dla rodziny i znajomych :)





3 komentarze:

  1. Bardzo ładna, życzenia również piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest przesliczna...bardzo mi się podoba:))Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję dziewczyny za przemiłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń