"Kluczem do szczęścia jest świadomość,
że to co dostępne dla wybranych,
może być dostępne również dla Ciebie.
Wystarczy w to uwierzyć!"

czwartek, 28 stycznia 2010

4. Komunijnie....

 Znajoma poprosiła mnie ostatnio o zrobienie zaproszeń na komunię dla jej córki. Miałam jej zrobić kilka wzorów, by "coś" sobie z tego wybrała. Nie jest teraz co prawda sezon komunijny, ale ja mam już za sobą kilka takich zaproszeń. 
Zamiast zrobić teraz jakieś kartki na Walentynki, to to najszybciej.. to ja "bawiłam" się z zaproszeniami :) Ale to jest to co lubię :) więc nie było tak źle :):):)

Oto tych kilka zaproszeń...


 

 

 

 

 

Znajoma wybrała trzy ostatnie, bo były ze zdjęciem :)), a w środku, po lewej stronie zdjęcie kościoła w którym Mała będzie miała komunię.. W sobotę będzie je już odbierała :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz